
سرمربی رئال باردیگر به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و در پایان بازی رئال- مقابل سلتا ویگووشکست تیمش گفت: بازیکنانم مرا ناامید کرده اندرئال مادرید4 شنبه شب در دور رفت بازی اش در مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری، مقابل سلتاویگو به میدان رفت و با نتیجه1-2 مغلوب این تیم شد. در پایان این بازی ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری تیمش شرکت کرد و به خاطر شکستش تیمش به شاگردانش تاخت و اعلام کرد که رئال هنوز مد...
ادامه مطلب