هواداران رئال مادرید

متن مرتبط با «امیدوارم» در سایت هواداران رئال مادرید نوشته شده است

بونوچی :" امیدوارم در برنابئو بازی کنیم "

  • نیلوبلاگ

    مرجع خبري رئال مادريد :لئوناردو بونوچی ، دفاع وسط یوونتوس گفت :" بازی با رئال برای ما یک چالش بزرگ می تواند باشد . امیدوارم که در برنابئو بازی کنیم . "xa0بازیکن سابق باری ، دو سال پیش به تورین آمد که خیلی زود به شهرت رسید . وی گفت :" به چمپیونزلیگ اطمینان زیادی داریم . ما هیچ کس را دستکم نمی گیریم . رئال مادرید قیب خوبی خواهد بود .رئال مادرید باشگاه باشخصیتی است . قوی ترین تیم دوم در گروه ها هستند ." ...

    ادامه مطلب