مرجع خبري رئال مادريد :لئوناردو بونوچی ، دفاع وسط یوونتوس گفت :" بازی با رئال برای ما یک چالش بزرگ می تواند باشد . امیدوارم که در برنابئو بازی کنیم . "
بازیکن سابق باری ، دو سال پیش به تورین آمد که خیلی زود به شهرت رسید . وی گفت :" به چمپیونزلیگ اطمینان زیادی داریم . ما هیچ کس را دستکم نمی گیریم . رئال مادرید قیب خوبی خواهد بود .رئال مادرید باشگاه باشخصیتی است . قوی ترین تیم دوم در گروه ها هستند ."
هواداران رئال مادرید...
ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال میکنید
برچسب: بونوچی,امیدوارم,برنابئو, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 29 شهريور 1396 ساعت: 20:38