ژوزه مورینیو در جریان بازی با سلتا تصمیم گرفت تا ستاره فرانسوی و مصدوم تیمش را در نوک خط حمله قرار بدهد تا او فقط ضربه سر بزند
شاگردان ژوزه مورینیو، 4شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری میهمان سلتاویگو بودند ولی شرایط بازی برای کهکشانی ها چندان ایده آل نبودو در نهایت هم آنها با نتیجه 1-2 مغلوب حریفشان شدند
این درحالی بود که تغییرات جایگاه بازیکنان رئال که از سوی مورینیو اعمال شده بود در بازی با وایادولید خوب جواب داده بود ولی تغییرات مورینیو در بازی با سلتا نتیجه بخش و موفقیت آمیز نبودو از همان دقایق ابتدایی، کار کهکشانی ها با مصدومیت بنزما سخت شد و در نهایت هم واران با مصدومیت عضلانی در پای چپش مواجه شد. در جریان این بازی کایه خون به جای کریم بنزمای مصدوم به بازی آمد ؛ اما موراتا بازی را از روی جایگاه ها تماشا می کرد.
با به ثمر رسیدن دومین گل سلتا، ژوزه مورینیوتصمیم گرفت تا کایه خون را عقب کشیده و در پست مدافع راست به کار گیرد و واران به جای او در نوک حمله قرار گرفت؛ چرا که او به دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شده بود، نمی توانست سریع بدود و از همین رو با قرار گرفتن در نوک حمله فقط مسئولیت زدن ضربه های سر را بر عهده داشت.
با این تغییر جایگاه ها، رئال بدین ترتیب بازی می کرد: