پايان حسرت

خرید بک لینک
* نقشه ميكشند عمل ميكنند و حرسش را ما ميخوريم. چند سال پيش فرانك ريكارد جاي خود را به پپ گوارديولا داد تا او سكان هدايت كشتي كاتالان ها را برعهده گيرد گوارديولايي كه اسم و رسم خاصي نداشت و فقط زماني براي تيم بارسلونا بازي كرده بود .ما رئالي ها شايد نفرت انگيزترين خاطرات فوتبالي مان را در زمان مربي گري پپ تجربه كرده باشيم خاطراتي از جنس ناداوري, دروغ, تمارض, ريا و همچنين شب هايي را با حسرت بسيار سپري كرده ايم و احتمالا به خودمان گفته ايم((اگه اون پنالتي رو ميگرفت ...))و خلاصه شبهاي بسياري را اينگونه گذرانده ايم و روز هاي بسياري را هم به همين شكل به مدرسه رفته ايم و شاهد زبان هاي پنج متر و نيمي طرفداران بارسا بوده ايم در جواب حرف هايشان هم چيزهاي زيادي براي گفتن داشته ايم اما نه اعصابش را داشتيم نه حوصله اش را بگذريم...در طول چند سال اخير آنقدر ناداوري شاهد بوده ايم كه فقط درشت هايشان يادمان مانده و ناداوري هايي كه در بازي هاي كوچك اتفاق ميافتد دو روز بعد از بازي بسرعت از خاطرمان پاك ميشود.
* پنالتي هاي چلسي كه نه يكي بود نه دوتا و نه سه تا داور لعنتي آنقدر نگرفت تا اينيستا دقيقه نود و سه آن گل را زد و نميدانم با كدام انصاف و با كدام منطق خوشحالي كرد مگر در زمان پنالتي هاي واضح چلسي در ميدان نبود؟ از اين هم بگذريم رسيديم به نيمه نهايي ليگ قهرماناني ديگر داستانش را آنقدر براي هم تعريف كرده ايم كه گويا كف دستمان حك شده است از اين هم ميگذريم و به سوپركاپ ميرسيم همهان پناتي كه بر روي كريس نگرفتند از آن هم رد هزاران ناداوري ديگر است كه به موضوع اصلي بحث(تداوم ناداوري ها)ربطي ندارد مشكل اينجاست كه اين ناداوري ها پا به پاي آبشار نياگارا در حال تكرار شدن هستند لا اقل زاينده رو هم نيستند كه هر از چند گاهي تمام شوند.
* ما شب ها تا دير وقت با هيجان مرگبار و اميد و ترس و... پاي بازي ها مينشينيم غافل از اين كه باند بارسا و داور نتيجه رو از قبل مشخص كردن كلا ماموريت داور ها در زمين بازي اين است((هر اتفاقي ميخواهد بيفتد بيفتد فقط بارسا برنده باشد))
* دوستان اين همه ناداوري كه هنوزم ادامه داره ممكنه دوباره باعث باخت ما در برابر بارسا بشه حالتي را تصور كنيد كه بازي رفت در نيوكمپ رو 0ب0مساوي كرده ايم در حالي كه يك پنالتي صد در صد برايمان نگرفته اند در بازي برگشت در سانتياگو 1بر صفر جلو هستيم اما در دقيقه نود يك گل آفسايد دريافت ميكنيم و بدتر از همه زننده ي اين گل هورموني است چه حالتي به شما دست ميدهد؟اصلا اگر بارسا همه مدعيان رو با ناداوري از پيش بردارد چه ميشود؟دوستان ما آرزوي تمام شدن ناداوري ها را نداريم چون در شرايط حال آرزويش را هم نميتوان كرد ما حسرت تمام شدن ناداوري ها را داريم آيا بايد اقدام موثري مانند يك تظاهرات در سطح اروپا يا نوشتن تومار صورت گيرد يا همچنان در انتظار پايان اين حسرت بمانيم؟

هواداران رئال مادرید...

ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال می‌کنید

برچسب: پايان, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 29 شهريور 1396 ساعت: 20:38

صفحه بندی