خبرگزاری رئال مادرید_رئال مادرید، جلسه چهارم و پایانی هفته را بدون حضور ۱۹ بازیکن ملی پوش برگزار کرد. آدان, خسوس ,اسین و کایه خون و به همراه بازیکنان تیم دوم کاستیا تمرین کردند.بازی بعدی رئال مادرید در لالیگا در مقابل سلتاویگو (شنبه ، بیست و نهم مهر) در ساعت ۲۰:۳۰ در برنابئو انجام می شود.

هواداران رئال مادرید...
ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 5:09