راموس: بدشانس بوديم که پيروز نشديم

خرید بک لینک
سرخيو راموس بر اين باور است که رئال مادريد در الکلاسيکو بسيار بهتري از بارسلونا کار کرد بد شانس بود که نتوانست برنده بازي شود.وي ادامه داد: بازي و کار سخت ما بهتر از بارسلونا بود. هرکسي که بازي را ميديد، در صورت پيروزي ما تعجب نميکرد.مدافع سفيدپوشان خاطرنشان کرد: ليگ بسيار طولاني است و بازيهاي زيادي باقي مانده است. ميخواستيم اختلاف امتياز ميان دو تيم را کاهش دهيم اما اين اتفاق نيفتاد. اميدواريم که در مسابقات آينده به اين هدف برسيم.راموس افزود: داور مسابقه را دوست دارم. پنالتي بر روي اوزيل مشهود بود، اما ما تيمي نيستيم که درباره داوري بحث کنيم.Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/ هواداران رئال مادرید...

ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 5:09

صفحه بندی