بوتراگنیو:نتیجه ناعادلانه نیست ولی به دور از شایستگی ماست؛دو گل رونالدو فوق العاده بود

خرید بک لینک
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید در پایان دیدار یکشنبه شب ال کلاسیکو، با خبرنگار شبکه تلویزیونی کانال پلوس صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که نتیجه بازی ال کلاسیکو، ناعادلانه نبود ولی به دور از شایستگی رئال بود.و در بخشی از صحبت هایش گفت:« من راضی نیستم؛ چون ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های متعدد گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم به نتیجه ایده آلبرسیم. بارسلونا به شدت تلاش کرد و در نیمه دوم بازی کاملا برابری را شاهد بودیم.»او درمورد درخشش کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این بازی که هر یک با دو گلی که زدند، سرنوشت بازی را رقم زدند گفت:« دو گل رونالدو فوق العاده بود. با پاس فوق العاده اوزیل به گل رسیدیم. کریستیانو رونالدو در این بازی فوق العاده بود.مهار ضربه ایستگاهی مسی، برای ایکرکار بسیار سختی بود، چون توپ حرکت فوق العاده ای داشت و مهارش خیلی خیلی سخت بود. کاسیاس زمانی توپ را پیدا کرد که دیگر از خط دروازه رد شده بود.»لغزش په په که منجر به به ثمر رسیدن گل اول بارسا شد، سوال دیگری بود که از بوتراگنیو پرسیده شد و او در این باره گفت:« په په در آن لحظه بد حرکت کرد. همین. او فکر می کرد که چابی توپ را خواهد زد. این مسائل پیش می آید.»بوتراگنیو در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه بازی ناعادلانه بود یا خیر گفت:« نه؛ نتیجه ناعادلانه نبود ولی به دور از شایستگی تیم ما بود. در طول 30 دقیقه تمام ما کنترل بازی را در دست داشتیم و فرصت های زیادی خلق می کردیم. وقتی بازی با نتیجه 1-1 دنبال می شد، این نتیجه،گویای آنچه در زمین در حال جریان بود، نبود.»Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/ هواداران رئال مادرید...

ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 5:09

صفحه بندی