پس از باختهای ناباورانه و تحقیر آمیز دو غول اسپانیا (رئال مادرید و بارسلونا) درمقابل دو تیمآلمانی (دورتموند و بایرن مونیخ) از مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با نتایج (دورتموند4 رئال1 ) و (بایرن4 بارسا0 ) باز هماین دو تیم آلمانی بایرن و دورتموند بودند که در مرحله برگشت نیز سربلند بیرون آمدند و به فینال صعود کردند که باید در ومبلی انگلیس شاهد یک فینال تمام آلمانی باشیم...رئال مادرید روز سه شنبه برای حذف دورتموند و صعود به فینال فقط یک گل کم آورد و با اینکه بازی را 2 بر 0 برد اما متاسفانه نتوانست به فینال برود و در مجموع دو بازی 4 بر 3 شکست خورد و حذف شد...اما بارسلونا هم که بازی رفت را 4 بر 0 واگذار کرده بود دیشب هم حرفی برای گفتن نداشتو با باخت 3 بر 0 در نیوکمپ تحقیر شد و در مجموع دو بازی 7 بر 0 مغلوب شد و مانند رئال فینال رو از دست داد و حذف شد. هواداران رئال مادرید...
ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 5:09