مثل شمع گریه نکنتو با من حروم میشیچه جوری بهت بگمتو با من حروم میشیچشماشو بست و رفتندید گونه های منوبا اشک میبستن کوله بار غمودیگه مهم نیس بری بیرون با هرکستو که نیستی قرصهای آرامبخش هسکه حاله منو آروم نگهداره شباچرا حالمو می پرسی مگه فرق داره براکه به آخرخط برسه روزای قشنگکه بمونه یا بره زیر خاک تنه لشمسخته باورش تورو نمیبینم اصلابی تو روز به روز دارم میشم عصبی تر از قبلآره تو بد بیاریهخدا بده باهامچرا با همه درگیرمحتی نه نه باباممنه احمق نفهمیدم پشت خطیامامانو بابا نیستن که پش سر هم بیانهربار گفتم صبرم داره سر میادگفتی برو بابا کج خیالمثل شمع گریه نکناینقد ساده نسوزدیرو زود داره ولی من باید برم یه روزاینجوری گریه نکنداری آب میشی عزیزاینه سرنوشتموناشکاتو هدر نریزاینقده بونه نگیرمنو دیوونه نکنغم و درد و غصه رو مهمونخونه نکنچه جوری بهت بگمقصمون تموم شدهبه خدا قسمدلت پای من حروم شدهمثل دیشبپریشبوپس پریشبباز بد جوری کلافمیه ساعتی هستش من زیره ملافمهی وول می خورم ولی پلکای من روی هم نمیرنچراتلفن خونه صدا بوق اشغال میدهگوشیه همرتم انگار خاموشهای وایباشه باشه توأم برو اینجا نمونمثل بقیه نمون توأم اینجا پهلوممثل هرکی که دید،ندیده گرفت منوبی اعتنا رد شد گفت اینجا نسوزهی من هی منتصویر چهرت هست توی ذهنمفکر نمی کردمندیدن چهره مظلومت منو بکنه انقد فرسودهچرا دردو از هر طرف مینویسم همونهتو زمین می خوری مثل روز روشنهتو روت میگم حرفی نباشه پشت سرتآخه تو چشای من می زدی حرف از عشقکه بعد با دوست پسرت بری گردشنگو من بدم چون همه بدی از توءچون منم نباشم رفیقات هستن دورتکه جای منو پر کنن واسه توی احمقهمه اینا بهونه بود که بگیرنتازمنحالاحال من خرابه چرا نیستی دیگه پسحرفای عاشقونت بی من مال یکی دیگه اسمن بی تو تنهام میباره غمهامچیزی واسه باختن نیس نامیدم به فردامآخه وقتی نیستی فقط دود سیگارهکه تو نبودت میشه منو یکم آروم کنهته سیگارامم پرکردن جای خالیتوفقط تو فکر اینم که الان کجا با کیایی تو هواداران رئال مادرید...
ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 5:09