مرجع خبري رئال مادريد : خورخه خسوس ، مربی بنفیکا به تمجید از فابیو کوئنت رائوپرداخت و گفت :" این اولین بازی او با ما بود . درست است که از رفتنش ناراحت هستیم اما مهم این است که 30 میلیون یورو به ما رسانده است . "مربی تیم لیسبونی گفت :" او بازیکن خوبی است و دلمان برایش تنگ شده اما حالا ملگارجو و 30 میلیون یورویی که فابیو به حسابمان واریز کرد را داریم . برایش آرزوی موفقیت می کنیم . "وی در مورد اختلاف میان کوئنت رائو و ملگارجو هم گفت :" بازیکن پاراگوئه ای تازه آمده اما فابیو خودش را در میان بهترین ها تثبیت کرده است . امسال فرصت خوبی خواهد داشت تا خودش را نشان دهد . " هواداران رئال مادرید...ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5