وی در مراسم دریافت جایزه اش توسط خبرنگاران پرتغالی گفت :" درست است که بازیکنان پرتغالی را به رئال آوردم اما ای کاش این کار را نمی کردم . اصلا این کار را دوست نداشتم . چرا که زندگیشان خیلی ، خیلی مشکل است . داشتن یک کریستیانو ، یک په په ، مردانی پیشرفت با ذهنی فوق العاده ، اصلا اسان نیست . "مورینیو گلایه کرد که پرتغالی های رئال " در هر بازی و هر لحظه " باید نشان دهند که نه تنها بهتر ، بلکه " خیلی بهتر " از بقیه هستند و افزود :" کارهای خوبشان زیاد دیده نمی شود و کارهای ناموفقشان بزرگ نمایی می شود . "وی در مورد کوئنت رائو هم به کنایه گفت :" او حداقل 10 دقیقه بازی می کند تا خودباوری پیدا کند و می تواند توسط بنفیکایی ها تشویق شود چرا که رئالی ها تشویقش نکردند ." هواداران رئال مادرید...ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7