وی که پانزده سال در رده های پایه رئال توپ زده گفت :" به کاپیتانی رئال مادرید افتخار می کنم . هر چند که در یک بازی پیش فصل بود . "او در ادامه گفت :" این فقط یک بازی پیش فصل بود اما خیلی جدی بازی کردیم . دوست نداشتیم گل بخوریم اما در کل خوب بودیم . بچه های کاستیا شایستگی هایشان را نشان دادند . " هواداران رئال مادرید...ما را در سایت هواداران رئال مادرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5